• 24-09-2023, 19:28:00
    #1
    Para aktarmakla uğraşmak istemedim 3 kuruş eksik idi, canlı desteğe yazdım ama eklemediler. Sadece benden 200k+ net kar etmişlerdir, 3 kuruşun hesabını yapıyorlar, ticaretimi sonlandırdım.

    Yıllardır kullandığım bi site, şu anki kurla değersiz sayılabilecek bi para ancak dolar 5-6 iken de kullanıyordum. Ortalama 30bin $ harcamışımdır. E-pin sitesi gibi düşünebilirsiniz, bakiye eklenebilirdi.

    Kendimi acayip kötü hissettim
  • 24-09-2023, 19:29:36
    #2
    hayat böyle hocam nankör çok
  • 24-09-2023, 19:29:43
    #3
    Adam çalışandır. Sinek küçüktür ma mide bulandırır tarzıyla düşünüp yapmamıştır. Çok duygusal yaklaşmaya gerek yok
  • 24-09-2023, 19:37:25
    #4
    MrCaner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayat böyle hocam nankör çok
    MeKa01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam çalışandır. Sinek küçüktür ma mide bulandırır tarzıyla düşünüp yapmamıştır. Çok duygusal yaklaşmaya gerek yok
    destek ekibi yönetime yakın, site büyük bi site değil, Para yatırmam için eklemediler.
  • 24-09-2023, 19:38:17
    #5
    Canlı destekteki kişiler site yöneticileri olmuyor genelde. Genelde maaşla çalışan yardımcı olan kişiler oluyor. Bildiğim kadarıyla bakiye müdahale etme hakları yok. Sözleşmeleri vs oluyor. Bir site yöneticisi olsaydı zaten 3 kuruş için büyük ticaretleri kaçırmazdı kendi görüşüm.
  • 24-09-2023, 19:39:17
    #6
    Kurumsal PLUS
    Hocam bende çok uyuz olurum bu tarz durumlara ama bazen yapacak hiçbir şey yok
  • 24-09-2023, 19:42:05
    #7
    başlığı görünce 400 bin tl harcadığınız siteden 3 kuruş bile artıya geçemediniz sandım.
  • 24-09-2023, 19:43:28
    #8
    erenkaracan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Canlı destekteki kişiler site yöneticileri olmuyor genelde. Genelde maaşla çalışan yardımcı olan kişiler oluyor. Bildiğim kadarıyla bakiye müdahale etme hakları yok. Sözleşmeleri vs oluyor. Bir site yöneticisi olsaydı zaten 3 kuruş için büyük ticaretleri kaçırmazdı kendi görüşüm.
    küçük bi site, yönetime 2dk söyleyebilir, kıl oldum işte bi kere. Alternatif çok kendileri bilir yönetim 3 kuruş eklediğini görse ne diyecek ki? sonuçta yüksek harcamalar yapan biriyim.
  • 24-09-2023, 19:53:44
    #9
    ERTET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    küçük bi site, yönetime 2dk söyleyebilir, kıl oldum işte bi kere. Alternatif çok kendileri bilir yönetim 3 kuruş eklediğini görse ne diyecek ki? sonuçta yüksek harcamalar yapan biriyim.
    o zaman siteye geçmiş , size de hayırlı olsun diyorum