Yıllardır kullandığım bi site, şu anki kurla değersiz sayılabilecek bi para ancak dolar 5-6 iken de kullanıyordum. Ortalama 30bin $ harcamışımdır. E-pin sitesi gibi düşünebilirsiniz, bakiye eklenebilirdi.
Kendimi acayip kötü hissettim
12
●1.090
yönetim 3 kuruş eklediğini görse ne diyecek ki? sonuçta yüksek harcamalar yapan biriyim.