ERTET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
küçük bi site, yönetime 2dk söyleyebilir, kıl oldum işte bi kere. Alternatif çok kendileri bilir yönetim 3 kuruş eklediğini görse ne diyecek ki? sonuçta yüksek harcamalar yapan biriyim.
o zaman siteye geçmiş , size de hayırlı olsun diyorum