Canlı destekteki kişiler site yöneticileri olmuyor genelde. Genelde maaşla çalışan yardımcı olan kişiler oluyor. Bildiğim kadarıyla bakiye müdahale etme hakları yok. Sözleşmeleri vs oluyor. Bir site yöneticisi olsaydı zaten 3 kuruş için büyük ticaretleri kaçırmazdı kendi görüşüm.
küçük bi site, yönetime 2dk söyleyebilir, kıl oldum işte bi kere. Alternatif çok kendileri bilir

yönetim 3 kuruş eklediğini görse ne diyecek ki? sonuçta yüksek harcamalar yapan biriyim.