Para aktarmakla uğraşmak istemedim 3 kuruş eksik idi, canlı desteğe yazdım ama eklemediler. Sadece benden 200k+ net kar etmişlerdir, 3 kuruşun hesabını yapıyorlar, ticaretimi sonlandırdım.
Yıllardır kullandığım bi site, şu anki kurla değersiz sayılabilecek bi para ancak dolar 5-6 iken de kullanıyordum. Ortalama 30bin $ harcamışımdır. E-pin sitesi gibi düşünebilirsiniz, bakiye eklenebilirdi.
Kendimi acayip kötü hissettim