ERTET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
küçük bi site, yönetime 2dk söyleyebilir, kıl oldum işte bi kere. Alternatif çok kendileri bilir yönetim 3 kuruş eklediğini görse ne diyecek ki? sonuçta yüksek harcamalar yapan biriyim.
Yanlış bakış açısına sahipsiniz istiyosan 300 bin dolar harca sırf 30 bin dolar harcadın diye başka bir üyeye yapılmayacak birşeyi kendinize ayrıcalık olarak kılmanız ve site ile ilişkinizi sonlandırmanız siteye değil size zarar verir ilerde bu tarz bakış açısıyla devam ettiğiniz sürece