• 20-09-2023, 11:35:08
    #1
    Bursa-Antalya istikametin de 20 dakika da 3 ceza yemişim. Tebligatları daha yeni geliyor. Belki bugün bir tane daha gelir, 4 olur. Bilemiyorum. Antalya'ya ilk defa gitmiştim. Artık bir daha da gitmem. Çok da hız yapılabilecek yolları yoktu. Ortalama 120-150km arasında gittim, cezaları yapıştırmışlar.


    3 bine çok güzel 2 foto çekinmişim.

  • 20-09-2023, 11:36:08
    #2
    ⭐#1 SMM Panel⭐
    hocam günlük 2. ceza yazılmaz tek care arabayı baglarlar üstüne durun bunun hakkınızı arayın. itiraza verin düşecektir.
  • 20-09-2023, 11:36:27
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Aracınız çok fotojenikmiş hocam
  • 20-09-2023, 11:36:55
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Çok HD çekmişler hocam. Geçmiş olsun. Az çok yolları biliyorum ama 120 150 nasıl ihlal oldu anlamadım.
  • 20-09-2023, 11:37:40
    #5
    Farklı bölgeler olduğu için geçmiş olsun. Aynı bölge içerisinde olsa 2 tanesini iptal edebilirdiniz.
  • 20-09-2023, 11:37:59
    #6
    💎 Brand & UI Designer
    pozlar şahane, geçmiş olsun
  • 20-09-2023, 11:38:40
    #7
    Hayırlı olsun hocam, benim tanıdığım kişiler var hayvancılık yapan. Ayda 1 defa kesin gidiyorlar, Afyona tarafına her gittiklerinde 2 tane resim çekilip geliyorlar Tabelalara dikkat etmek gerekiyor.
  • 20-09-2023, 11:38:45
    #8
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok HD çekmişler hocam. Geçmiş olsun. Az çok yolları biliyorum ama 120 150 nasıl ihlal oldu anlamadım.
    Çevre yolu ise 120 hız sınırı zaten
  • 20-09-2023, 11:39:44
    #9
    Barlasmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam günlük 2. ceza yazılmaz tek care arabayı baglarlar üstüne durun bunun hakkınızı arayın. itiraza verin düşecektir.
    Eskiden vardı öyle bir uygulama ama çok suistimal edildiği için kaldırıldı diye hatırlıyorum.