AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok HD çekmişler hocam. Geçmiş olsun. Az çok yolları biliyorum ama 120 150 nasıl ihlal oldu anlamadım.
Çevre yolu ise 120 hız sınırı zaten