• 20-09-2023, 12:22:15
    #28
    Karyotip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biraz once de benim kapim caldi yakin yerde 23 temmuzda yemisim cezayi. Saka gibi gercekten. Hizim 83.
    83 le de ceza yazmasınlar bir zahmet
  • 20-09-2023, 13:29:42
    #29
    Maaşlar ödenecek.
  • 20-09-2023, 13:32:20
    #30
    Cezalar ne kadar sürede geldi. Kaç günde sisteme yansıdı ?
  • 20-09-2023, 13:34:20
    #31
    neoplan37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cezalar ne kadar sürede geldi. Kaç günde sisteme yansıdı ?
    İlk yediğim Antalya'ya vardığım da mail gelmişti. Diğerleri 16 eylül, bir diğeri 20 eylül de mail olarak geldi. İnteraktif vergi dairesine düşmedi, beyanlı ödedim.
  • 20-09-2023, 13:35:45
    #32
    Keçiborlu da bende kırmızı ışık yedim çok sıkıntılı yer
  • 20-09-2023, 13:48:50
    #33
    Geçmiş olsun banada benzeri olmuştu, lokasyonlar aynı olmadığı icin 100 tane edsye girsenizde yazılıyor maalesef, Özellikle bu ara sehir ici eds tabelasını görünce cok dikkat edin neredeyse tamamı aktif halde.
  • 20-09-2023, 14:03:28
    #34
    yorumlara baktığımda herkese geçmişten ceza gelmiş, devletimizin paraya ihtiyacı var hep bir elden arkadaşlar... üretim falan yok çünkü, parayı bu gibi şeylerden kazanıyoruz.
  • 20-09-2023, 14:09:22
    #35
    trafik cezası deyince aklıma olimpiyat kavşağı geliyor
  • 20-09-2023, 15:21:21
    #36
    hocam bu resimlere nasıl ulaştınız, bende yiyorum hiç böyle resmim yok