Hayırlı olsun hocam, benim tanıdığım kişiler var hayvancılık yapan. Ayda 1 defa kesin gidiyorlar, Afyona tarafına her gittiklerinde 2 tane resim çekilip geliyorlar Tabelalara dikkat etmek gerekiyor.