Barlasmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam günlük 2. ceza yazılmaz tek care arabayı baglarlar üstüne durun bunun hakkınızı arayın. itiraza verin düşecektir.
Eskiden vardı öyle bir uygulama ama çok suistimal edildiği için kaldırıldı diye hatırlıyorum.