Bursa-Antalya istikametin de 20 dakika da 3 ceza yemişim. Tebligatları daha yeni geliyor. Belki bugün bir tane daha gelir, 4 olur. Bilemiyorum. Antalya'ya ilk defa gitmiştim. Artık bir daha da gitmem. Çok da hız yapılabilecek yolları yoktu. Ortalama 120-150km arasında gittim, cezaları yapıştırmışlar.


3 bine çok güzel 2 foto çekinmişim.