• 17-09-2023, 21:37:54
    #37
    DemirayBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kişiden kişiye değişiyor hocam.

    Evet saydığınız faktörler etkili ve işi kolaylaştıran bir yol lakin çevremde çok fazla örnek var sıfıra yakın bir sermaye ile sadece iş güç yapmasını bilerek farklı düşünerek kısa sürede yüksek servetler sahibi (tamamen legal) olanlar var. Sadece iş yapmanın mantığını bilmek insanlara neyi nasıl satacağınızı bilmek sizi çok ileri götürür. Sizinle bir tanışıklığım yok ama şöyle farazi bir senaryo çizmek gerekirse mesela ads kazançlarını farklı alanlarda örneğin mobil uygulama alanında yatırıma dönüştürüp orada bir iş kolu yaratıp başarılı olmuş olsaydınız 2 senede 2022 model lüks bir araca binmeniz çokta uzak olmazdı. Bu kadar karamsarlık iyi değil. İnsanların sayısı her geçen gün çoğalıyor ve istekleri de çoğalıyor. Yeter ki isteklere uygun isteği karşılayacak bir ürün ya da hizmet bulun. İşte o zaman 92 model değil 2022 model araca binersiniz. Allah hepimizin kazancını gani eylesin.
    aslında eksik söylemişim. Eskiden sizin dediğiniz gibiydi ve mümkündü. Benim düşüncelerim sadece şimdiye göre. Eğer siz bana şu yorumları 1 yıl önce yapsaydınız yüzde yüz sizin haklı oldugunuzu söylerdim. Bu düzeltmeyide yapmak istedim sizlerinde kazancı bol olsun.
  • 17-09-2023, 21:52:31
    #38
    Açlıktan ağzı kokan arkadaşımın instagramını görsen playboy sanarsın.
  • 17-09-2023, 22:01:31
    #39
    Yılmaz Dursun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnstagrama giriyorsun herkes lük hayatlar yaşıyor en azından en lük yaşamayanı hergün lüks cafelerde, dışarı çıkıyorsun güzel eğlenmek yaşamak çok pahalı ama mekanlara cafelere barlara kahvelere baktığında full çekiyor herkesin son model arabası var ama sen bazen sigara alacak parayı bulamıyorsun borçlarım olmasın karnım tok olsun yeter diyorsun garip cidden bu ekonomide nasıl bu zenginlik
    Hocam sen iyi ki basket maçlarını takip etmiyorsun yoksa herkes 2 metre biz cüce miyiz diye konu açardın)))
  • 17-09-2023, 22:04:04
    #40
    Platin üye
    Bazıları gösteriş zenginlik zaneder ama bir kısım sabahleyin huzurlu bir ortamda orta şekerli kahvesi ve sevdikleri ile dünyanın en zengin insanı olur

    Konu alakalı olmaya bilir kusura bakmayın
  • 17-09-2023, 22:10:39
    #41
    Ayakkabı fiyakalı ama çorap yırtık.
  • 17-09-2023, 22:19:23
    #42
    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    herkes aynı şeyi söylüyor. onlar zaten bu ülkede kur korumalıya para yatıranların, yada yüzde 45 faizle bankaya para yatıranların çocukları. sürekli bunu örnek vermenin anlamı yok.

    ayrıca bu lüks içinde yaşayanlar zaten mevcut hükümete yakın olan kesimin çocukları. yani gariban guraba yine gariban guraba. zenginlere bakıp çocuğuna pantolon alamadığı için inhitar eden babaları unutmamak lazım, yada çocuğunun eline fön makinesini verip yan odada kendini asan anneleri.
    bir kısım zevkü sefa içinde yaşıyor die herkesi öyle sanmamak lazım.
    Çok abartmışsın uçmuşsun arkadaşım 30 binlik ilçede yasıyorum burada aynı kimmiş bu memlekette ikdidar yandaşı akrabası çok merak ettim yahu.

    bir kur koruma tutumuşsunuz gidiyorsunuz kim kazanmış kur korumadan para
  • 17-09-2023, 22:26:35
    #43
    6 yılımız var. 6 yıl içinde istanbulda deprem olacak ve nüfusun buyük çoğunluğu ölecek, büyük çoğunluğu da ortaçağa gözünü açacak. Yeyin için gezin, ömrünüzün son 6 yılı...
  • 17-09-2023, 22:28:45
    #44
    Yılmaz Dursun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnstagrama giriyorsun herkes lük hayatlar yaşıyor en azından en lük yaşamayanı hergün lüks cafelerde, dışarı çıkıyorsun güzel eğlenmek yaşamak çok pahalı ama mekanlara cafelere barlara kahvelere baktığında full çekiyor herkesin son model arabası var ama sen bazen sigara alacak parayı bulamıyorsun borçlarım olmasın karnım tok olsun yeter diyorsun garip cidden bu ekonomide nasıl bu zenginlik
    Emin ol Onların Çogu Parası olmayıp zengin gibi görünenler.
  • 17-09-2023, 22:35:16
    #45
    RauL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok abartmışsın uçmuşsun arkadaşım 30 binlik ilçede yasıyorum burada aynı kimmiş bu memlekette ikdidar yandaşı akrabası çok merak ettim yahu.

    bir kur koruma tutumuşsunuz gidiyorsunuz kim kazanmış kur korumadan para
    buun diyenlerin de çoğunda ya bankada faizde parası var yaad kur korumada