2 ay önce görücü usulü tanıştığım kız.
Sosyal medyada poz poz resimler, Türkiye il sınırında bile resim çekilmiş.
İlk buluşmaya arkadaşı ile geldi bütün soruları arkadaşı sordu. Kızı bırakıp artık onunla muhabbet etmeye başladım.
ikincisi ise kız rahat konuşsun diye aileler arası oldu. Kız gitti anasının eteğine oturdu konuşma yok.
2 kelime zar zor aldım ağzından.
Sonuçta kız özgüvensiz kendine güveni yok ama sosyal medyada görseniz bu bana bakmaz dersiniz.
Herkes lüks içinde yaşıyor bence
84
●4.790
- 18-09-2023, 11:32:57
- 18-09-2023, 12:40:25O değil de (DİBİNE KADAR NASIL HAKLI YORUM YAPILIR)'ın canlı kanıtı oldunuz hocam, tebrikler..mertzafer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-09-2023, 19:10:44Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Herkes de şu kafelerin doluluğuna takıldı kaldı. Akıl var mantık var, bir şehirde yaşayanlardan her gün farklı %1 i gitse zaten mekanlar doluyor. Yani herkes ay da 3-4 defa bir çılgınlık yapıp lüks yaşamak için kafeye gidiyor!!
- 18-09-2023, 19:43:21instagrama girdiğinde özellikle keşfette lüks yaşayanların fotoğraflarına atılan 20-30k beğeni var ya.Yılmaz Dursun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
işte onların %70-80'i sadece bu hayatları izlemekle yetinenler. oradan yap hesabını, oran orantını. - 18-09-2023, 19:49:44Üyeliği durduruldu25-30 binlik fethiyenin nüfusu 150 bini geçmiş 1 tane AVM var bir sahil yolu var. 150 bin kişi nin 10 bini sahile 1000 kişide AVM ye gitse dolu gorunur. Gun içinde AVM yi 5000 kişi doldur boşalt yapsa anca ayda 150 k yapar ki bunların çoğu gelip orda akşama kadar oturan çoluk çocuk neyse ülkede 80 milyon insan yasiyor dolu görünmesi normal
- 18-09-2023, 22:28:01Instagram ile ilgilenen biri olarak Instagram'ın %99 yalan ve gösterişten ibaret olduğunu bildiğini varsayıyorum, buna rağmen bu konuyu neden açtığını anlamadım ?
Eğer ben yanlış anladıysam ve ciddiysen ; kafeye gidip kahve içmek, bira içmek, arabaya binmek lüks olduysa biz bitmişiz geçmiş olsun.
