• 18-09-2023, 11:32:57
    #73
    2 ay önce görücü usulü tanıştığım kız.
    Sosyal medyada poz poz resimler, Türkiye il sınırında bile resim çekilmiş.
    İlk buluşmaya arkadaşı ile geldi bütün soruları arkadaşı sordu. Kızı bırakıp artık onunla muhabbet etmeye başladım.

    ikincisi ise kız rahat konuşsun diye aileler arası oldu. Kız gitti anasının eteğine oturdu konuşma yok.

    2 kelime zar zor aldım ağzından.

    Sonuçta kız özgüvensiz kendine güveni yok ama sosyal medyada görseniz bu bana bakmaz dersiniz.
  • 18-09-2023, 12:40:25
    #74
    mertzafer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lüks yaşam: kafeye gitmek, instagramda paylaşım yapmak, bar veya kulübe gitmek. mesele bu kadar sıradan olan şeylerin lüks olarak adlandırılması bence
    O değil de (DİBİNE KADAR NASIL HAKLI YORUM YAPILIR)'ın canlı kanıtı oldunuz hocam, tebrikler..
  • 18-09-2023, 13:45:05
    #75
    İnstagram hesabınızda olan kişilerden Türkiye genellemesi yapmanız sizce da garip değil mi ?
  • 18-09-2023, 19:10:44
    #76
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Herkes de şu kafelerin doluluğuna takıldı kaldı. Akıl var mantık var, bir şehirde yaşayanlardan her gün farklı %1 i gitse zaten mekanlar doluyor. Yani herkes ay da 3-4 defa bir çılgınlık yapıp lüks yaşamak için kafeye gidiyor!!
  • 18-09-2023, 19:43:21
    #77
    Yılmaz Dursun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnstagrama giriyorsun herkes lük hayatlar yaşıyor en azından en lük yaşamayanı hergün lüks cafelerde, dışarı çıkıyorsun güzel eğlenmek yaşamak çok pahalı ama mekanlara cafelere barlara kahvelere baktığında full çekiyor herkesin son model arabası var ama sen bazen sigara alacak parayı bulamıyorsun borçlarım olmasın karnım tok olsun yeter diyorsun garip cidden bu ekonomide nasıl bu zenginlik
    instagrama girdiğinde özellikle keşfette lüks yaşayanların fotoğraflarına atılan 20-30k beğeni var ya.

    işte onların %70-80'i sadece bu hayatları izlemekle yetinenler. oradan yap hesabını, oran orantını.
  • 18-09-2023, 19:49:44
    #78
    Üyeliği durduruldu
    25-30 binlik fethiyenin nüfusu 150 bini geçmiş 1 tane AVM var bir sahil yolu var. 150 bin kişi nin 10 bini sahile 1000 kişide AVM ye gitse dolu gorunur. Gun içinde AVM yi 5000 kişi doldur boşalt yapsa anca ayda 150 k yapar ki bunların çoğu gelip orda akşama kadar oturan çoluk çocuk neyse ülkede 80 milyon insan yasiyor dolu görünmesi normal
  • 18-09-2023, 22:28:01
    #79
    Instagram ile ilgilenen biri olarak Instagram'ın %99 yalan ve gösterişten ibaret olduğunu bildiğini varsayıyorum, buna rağmen bu konuyu neden açtığını anlamadım ?

    Eğer ben yanlış anladıysam ve ciddiysen ; kafeye gidip kahve içmek, bira içmek, arabaya binmek lüks olduysa biz bitmişiz geçmiş olsun.
  • 19-09-2023, 08:26:21
    #80
    Hocam parayı yatırmışlar faize ordan gelen parayı eziyorlar, emek vererek alın teriyle para kazandıklarını sanmıyorum.
  • 19-09-2023, 21:28:34
    #81
    dogrudur.geçen gün cafeye gidip birer latte içtik kardeşimle.eee,zenginiz sonuçta.yaşıyoruz hayatı