Herkes de şu kafelerin doluluğuna takıldı kaldı. Akıl var mantık var, bir şehirde yaşayanlardan her gün farklı %1 i gitse zaten mekanlar doluyor. Yani herkes ay da 3-4 defa bir çılgınlık yapıp lüks yaşamak için kafeye gidiyor!!