İnstagrama giriyorsun herkes lük hayatlar yaşıyor en azından en lük yaşamayanı hergün lüks cafelerde, dışarı çıkıyorsun güzel eğlenmek yaşamak çok pahalı ama mekanlara cafelere barlara kahvelere baktığında full çekiyor herkesin son model arabası var ama sen bazen sigara alacak parayı bulamıyorsun borçlarım olmasın karnım tok olsun yeter diyorsun garip cidden bu ekonomide nasıl bu zenginlik
instagrama girdiğinde özellikle keşfette lüks yaşayanların fotoğraflarına atılan 20-30k beğeni var ya.
işte onların %70-80'i sadece bu hayatları izlemekle yetinenler. oradan yap hesabını, oran orantını.