• 19-09-2023, 21:32:02
    #82
    Bidaha olmaz hocam
  • 19-09-2023, 21:32:12
    #83
    bence yanlış. insanlar yemediklerini paylaşıyor görmedikleri yeri paylaşıyor. Sosyal medya bizi asosyalleştirdi malesef
  • 19-09-2023, 21:43:17
    #84
    Yılmaz Dursun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnstagrama giriyorsun herkes lük hayatlar yaşıyor en azından en lük yaşamayanı hergün lüks cafelerde, dışarı çıkıyorsun güzel eğlenmek yaşamak çok pahalı ama mekanlara cafelere barlara kahvelere baktığında full çekiyor herkesin son model arabası var ama sen bazen sigara alacak parayı bulamıyorsun borçlarım olmasın karnım tok olsun yeter diyorsun garip cidden bu ekonomide nasıl bu zenginlik
    hocam siz lüks görmemişsiniz.
    Lüks nedir misal size bir arkadaşımdan örnek vereyim.
    Dünyada ki en ünlü djlerden biri zorlu da sahne alırken parasını verdi zorluda kendi evine çıkardı kendi evinde ki club gibi alanda o adama çaldırdı sonra adamı uçağı ile gecenin sonunda kendi ülkesine gönderdi işte lüks bu oluyor adam sırf eğlence düzenlemek için zorluda bir daireyi club olarak kullanıyor duvarından şifreyi girip kendi evine geçiyorsun lüks bu oluyor aşağıda kahve içmek olmuyor
  • 20-09-2023, 11:37:38
    #85
    Belli bir kısım çıkıyor hocam artık gerisi evde kafeye gitmek lüks olmamalı lüksten ziyade artık buna sosyal medyanın gücü gösteriş hevesi diyelim.