İnstagrama giriyorsun herkes lük hayatlar yaşıyor en azından en lük yaşamayanı hergün lüks cafelerde, dışarı çıkıyorsun güzel eğlenmek yaşamak çok pahalı ama mekanlara cafelere barlara kahvelere baktığında full çekiyor herkesin son model arabası var ama sen bazen sigara alacak parayı bulamıyorsun borçlarım olmasın karnım tok olsun yeter diyorsun garip cidden bu ekonomide nasıl bu zenginlik
hocam siz lüks görmemişsiniz.
Lüks nedir misal size bir arkadaşımdan örnek vereyim.
Dünyada ki en ünlü djlerden biri zorlu da sahne alırken parasını verdi zorluda kendi evine çıkardı kendi evinde ki club gibi alanda o adama çaldırdı sonra adamı uçağı ile gecenin sonunda kendi ülkesine gönderdi işte lüks bu oluyor adam sırf eğlence düzenlemek için zorluda bir daireyi club olarak kullanıyor duvarından şifreyi girip kendi evine geçiyorsun lüks bu oluyor aşağıda kahve içmek olmuyor