Yılmaz Dursun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnstagrama giriyorsun herkes lük hayatlar yaşıyor en azından en lük yaşamayanı hergün lüks cafelerde, dışarı çıkıyorsun güzel eğlenmek yaşamak çok pahalı ama mekanlara cafelere barlara kahvelere baktığında full çekiyor herkesin son model arabası var ama sen bazen sigara alacak parayı bulamıyorsun borçlarım olmasın karnım tok olsun yeter diyorsun garip cidden bu ekonomide nasıl bu zenginlik
Hocam sen iyi ki basket maçlarını takip etmiyorsun yoksa herkes 2 metre biz cüce miyiz diye konu açardın)))