Sagopa Kajmer Ateşten Gömlek Video Klip.
40
●2.586
- 29-05-2009, 16:31:18Bizde onu diyoruz ama bazıları at gözlüğüyle bakıyor.RecepD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu çok güzel , iyi yere dikkat çekiyor , şarkıyı hergün dinliyorum zaten , sözler de çok güzel bence ama hareketler filan acayip amatörce , klibi ilk izlediğimde şarkıyı anlıyamadım yaptığı hareketlerden , çok daha güzel olabilirdi bence. - 29-05-2009, 21:59:10Üyeliği durduruldubu işi bilenler anlıyor hocam yeterli onlar kendilerini avutsunlar guzel klip diye.İşlediği konu çok anlamlı ama yaptıkları vs..LincolnSamet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Klip resmen vasat şahsen..
Respect
- 30-05-2009, 01:14:27Yaptığı hareketler kendine özgü en azından diye düşünüyorum
diğer rapçiler gibi hep aynı hareket değil
- 30-05-2009, 01:17:21Sagopa yı yıllardır dinlerim, en çok dinlediğim kişilerden biridir.
Ama ben ona yakıştıramıyorum bunları, yani hareketleri falan izlerken komiğime gitti, olmamış bence, giriş güzel ama ortalardaki bazı hareketler falan çok saçma geldi bana.
Şarkı işi iyide konu görselliğe gelince sagopa hiçbir zaman vasatın üstüne geçemıyor
3 ü bir arada anlamlı