• 28-05-2009, 23:38:18
    #28
    Klip anlamlı.Çok beğendim.
  • 29-05-2009, 02:43:57
    #29
    Sago ve menajeri siteleri kapattırmakla uğraşcağına daha güzel klip hazırlayabilirdi. Çok basit amatörce olmuş klip.

    Not: Sagoyu seviyorum ama dost acı söyler
  • 29-05-2009, 16:31:18
    #30
    RecepD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sago ve menajeri siteleri kapattırmakla uğraşcağına daha güzel klip hazırlayabilirdi. Çok basit amatörce olmuş klip.
    Not: Sagoyu seviyorum ama dost acı söyler
    Bizde onu diyoruz ama bazıları at gözlüğüyle bakıyor.

    Konu çok güzel , iyi yere dikkat çekiyor , şarkıyı hergün dinliyorum zaten , sözler de çok güzel bence ama hareketler filan acayip amatörce , klibi ilk izlediğimde şarkıyı anlıyamadım yaptığı hareketlerden , çok daha güzel olabilirdi bence.
  • 29-05-2009, 17:52:46
    #31
    Üyeliği durduruldu
    Anlamlı klip anlayana.. KAF KEF
  • 29-05-2009, 21:59:10
    #32
    Üyeliği durduruldu
    LincolnSamet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizde onu diyoruz ama bazıları at gözlüğüyle bakıyor.
    Konu çok güzel , iyi yere dikkat çekiyor , şarkıyı hergün dinliyorum zaten , sözler de çok güzel bence ama hareketler filan acayip amatörce , klibi ilk izlediğimde şarkıyı anlıyamadım yaptığı hareketlerden , çok daha güzel olabilirdi bence.
    bu işi bilenler anlıyor hocam yeterli onlar kendilerini avutsunlar guzel klip diye.İşlediği konu çok anlamlı ama yaptıkları vs..
    Klip resmen vasat şahsen..

    Respect
  • 30-05-2009, 00:37:33
    #33
    Klip anlamlı olmuş ancak görsellik ve hareket bakımından geliştirilebilirdi.Sagopa ayrı bi dünya benim için insan dinlerken kendini kaybediyorsa bana göre müzik o dur
  • 30-05-2009, 01:04:44
    #34
    Sagopa sagopa sagopa 3 ü bir arada anlamlı
  • 30-05-2009, 01:14:27
    #35
    Yaptığı hareketler kendine özgü en azından diye düşünüyorum diğer rapçiler gibi hep aynı hareket değil
  • 30-05-2009, 01:17:21
    #36
    Sagopa yı yıllardır dinlerim, en çok dinlediğim kişilerden biridir.
    Ama ben ona yakıştıramıyorum bunları, yani hareketleri falan izlerken komiğime gitti, olmamış bence, giriş güzel ama ortalardaki bazı hareketler falan çok saçma geldi bana.
    Şarkı işi iyide konu görselliğe gelince sagopa hiçbir zaman vasatın üstüne geçemıyor