Sagopa yı yıllardır dinlerim, en çok dinlediğim kişilerden biridir.
Ama ben ona yakıştıramıyorum bunları, yani hareketleri falan izlerken komiğime gitti, olmamış bence, giriş güzel ama ortalardaki bazı hareketler falan çok saçma geldi bana.
Şarkı işi iyide konu görselliğe gelince sagopa hiçbir zaman vasatın üstüne geçemıyor