Sago ve menajeri siteleri kapattırmakla uğraşcağına daha güzel klip hazırlayabilirdi. Çok basit amatörce olmuş klip.
Not: Sagoyu seviyorum ama dost acı söyler
Bizde onu diyoruz ama bazıları at gözlüğüyle bakıyor.
Konu çok güzel , iyi yere dikkat çekiyor , şarkıyı hergün dinliyorum zaten , sözler de çok güzel bence ama hareketler filan acayip amatörce , klibi ilk izlediğimde şarkıyı anlıyamadım yaptığı hareketlerden , çok daha güzel olabilirdi bence.