• 27-05-2009, 21:25:32
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Bazı israil yanlısı ve sol görüşlü arkadaşların zoruna gidiyor bu adamın klipleri Ama yalnız kaldıklarında belki herkesden daha çok dinliyorlar sagoyu. Herzaman Sago Kaf Kef ..
  • 27-05-2009, 21:28:51
    #11
    Optik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazı israil yanlısı ve sol görüşlü arkadaşların zoruna gidiyor bu adamın klipleri Ama yalnız kaldıklarında belki herkesden daha çok dinliyorlar sagoyu. Herzaman Sago Kaf Kef ..
    Klibi beğenmeyenlerin birşeyler yandaşı olmalarına gerek yok Sagoyu anlayan bu klibide anlar bu kadar.
  • 27-05-2009, 21:35:36
    #12
    Çok anlamlı bir klip olmuş :/
  • 27-05-2009, 21:46:18
    #13
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    yha klipteki msjlara bak milletin dediğine bak yok el hareketleri yok bilmem ne yha herif on numara yapmış valla klibi on numarasın sago forever-sago
  • 27-05-2009, 23:02:32
    #14
    Üyeliği durduruldu
    muusty66 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    senin klip anlayış yok heralde 10 üzerinden 2 vermişin
    Emin ol sagoyu senden daha iyi tnıyorum ve dinliyorum.Vasiyet'e çektiği klibin bi benzeri çok amatörce
  • 27-05-2009, 23:11:46
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Optik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazı israil yanlısı ve sol görüşlü arkadaşların zoruna gidiyor bu adamın klipleri Ama yalnız kaldıklarında belki herkesden daha çok dinliyorlar sagoyu. Herzaman Sago Kaf Kef ..
    Bir kaçtane klip izle,incele ondan sonra yorum yap.Amatörce mi değilmi bakalım.Kimsenın verdıgı mesaja dedıgı bırsey yok bızde desteklıyoruz bu konuda sago'yu.Ama çok amatörce işte.Gerçekler bunlar görmek istiyen görür istemeyen için zaten on numara kliptir.
  • 27-05-2009, 23:25:51
    #16
    Optik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazı israil yanlısı ve sol görüşlü arkadaşların zoruna gidiyor bu adamın klipleri Ama yalnız kaldıklarında belki herkesden daha çok dinliyorlar sagoyu. Herzaman Sago Kaf Kef ..
    solculuk kötü bişimiki ?
    bide şöyle düşün hocam gebzeye bir ülke saldırıyor ama sadece gebze savaşıyor ne bir ülke nede bir başka il kocaelinin öteki ilceleride yardım etmiyor varmı böle bir mantık ama gazlede vardı...
    sago işi biliyor Bagdat gazle güzel olmuş tbr ederiz ...
  • 28-05-2009, 01:12:09
    #17
    Sago zaten hiçbir zaman klibine veya üstündeki kıyafetine önem vermedi. Bu şekilde sevdik onu bu şekilde dinliyoruz. 2tane hatun koyup etrafında alevler çıkarıp Ateşten gömlek şarkısını söyliyebilirdi. Ama bizim sagomuz bu şekilde yapar

    Optik nickli arkadaş en azından şu sagopa konusuna siyaseti karıştırma. Sago solcununda sağcınında tüm türkiyenin sanatçısı. Başka bir konuda bir yaran varsa bu konudan çıkarma Bizi müziğimizle ve sadece sagomuzla bırakın.
  • 28-05-2009, 01:14:35
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Sago siyasi bir adam değildir.

    Ama son bir kaç senedir hayatını Tasavvuf 'un felsefik kısmıyla sürdürdüğünü yani İslam 'ı yaşamaya çalıştığını bilmeyen yoktur.

    Ama bunun ne sağ! nede sol! ile ilgisi yoktur!