Ama yalnız kaldıklarında belki herkesden daha çok dinliyorlar sagoyu. Herzaman Sago Kaf Kef ..
Sagopa Kajmer Ateşten Gömlek Video Klip.
40
●2.586
- 27-05-2009, 21:28:51Klibi beğenmeyenlerin birşeyler yandaşı olmalarına gerek yok Sagoyu anlayan bu klibide anlar bu kadar.Optik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-05-2009, 23:02:32Üyeliği durdurulduEmin ol sagoyu senden daha iyi tnıyorum ve dinliyorum.Vasiyet'e çektiği klibin bi benzeri çok amatörcemuusty66 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-05-2009, 23:11:46Üyeliği durdurulduBir kaçtane klip izle,incele ondan sonra yorum yap.Amatörce mi değilmi bakalım.Kimsenın verdıgı mesaja dedıgı bırsey yok bızde desteklıyoruz bu konuda sago'yu.Ama çok amatörce işte.Gerçekler bunlar görmek istiyen görür istemeyen için zaten on numara kliptir.Optik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-05-2009, 23:25:51solculuk kötü bişimiki ?Optik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bide şöyle düşün hocam gebzeye bir ülke saldırıyor ama sadece gebze savaşıyor ne bir ülke nede bir başka il kocaelinin öteki ilceleride yardım etmiyor varmı böle bir mantık ama gazlede vardı...
sago işi biliyor Bagdat gazle güzel olmuş tbr ederiz ... - 28-05-2009, 01:12:09Sago zaten hiçbir zaman klibine veya üstündeki kıyafetine önem vermedi. Bu şekilde sevdik onu bu şekilde dinliyoruz. 2tane hatun koyup etrafında alevler çıkarıp Ateşten gömlek şarkısını söyliyebilirdi. Ama bizim sagomuz bu şekilde yapar

Optik nickli arkadaş en azından şu sagopa konusuna siyaseti karıştırma. Sago solcununda sağcınında tüm türkiyenin sanatçısı. Başka bir konuda bir yaran varsa bu konudan çıkarma
Bizi müziğimizle ve sadece sagomuzla bırakın.
