Optik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bazı israil yanlısı ve sol görüşlü arkadaşların zoruna gidiyor bu adamın klipleri Ama yalnız kaldıklarında belki herkesden daha çok dinliyorlar sagoyu. Herzaman Sago Kaf Kef ..
solculuk kötü bişimiki ?
bide şöyle düşün hocam gebzeye bir ülke saldırıyor ama sadece gebze savaşıyor ne bir ülke nede bir başka il kocaelinin öteki ilceleride yardım etmiyor varmı böle bir mantık ama gazlede vardı...
sago işi biliyor Bagdat gazle güzel olmuş tbr ederiz ...