Bazı israil yanlısı ve sol görüşlü arkadaşların zoruna gidiyor bu adamın klipleri

Ama yalnız kaldıklarında belki herkesden daha çok dinliyorlar sagoyu. Herzaman Sago Kaf Kef ..
Bir kaçtane klip izle,incele ondan sonra yorum yap.Amatörce mi değilmi bakalım.Kimsenın verdıgı mesaja dedıgı bırsey yok bızde desteklıyoruz bu konuda sago'yu.Ama çok amatörce işte.Gerçekler bunlar görmek istiyen görür istemeyen için zaten on numara kliptir.