• 28-05-2009, 01:45:22
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Macabré adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sago siyasi bir adam deÄŸildir.
    Ama son bir kaç senedir hayatını Tasavvuf 'un felsefik kısmıyla sürdürdüğünü yani İslam 'ı yaşamaya çalıştığını bilmeyen yoktur.
    Ama bunun ne saÄŸ! nede sol! ile ilgisi yoktur!
    Zaten bende bu tutumundan rahatsız olanlar için yazdım.

    Doğru Sago'nun siyasetle kesinlikle alakası yok ve işide olmaz. Ama görüşüde ortada. Bende siyaset karıştırmak istemedim. Yanlış anlayanlar olucaktır tabiki. Ama Sago'nun sözlerinden ve kliplerinden daha çok rahatsız olanlar onlar.
  • 28-05-2009, 12:30:52
    #20
    Şu Kral TV bir de çakma rapçiler yerine Sago'nun kliplerini döndürse...
  • 28-05-2009, 12:41:37
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    frmpostcusuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    solculuk kötü bişimiki ?
    bide şöyle düşün hocam gebzeye bir ülke saldırıyor ama sadece gebze savaşıyor ne bir ülke nede bir başka il kocaelinin öteki ilceleride yardım etmiyor varmı böle bir mantık ama gazlede vardı...
    sago işi biliyor Bagdat gazle güzel olmuş tbr ederiz ...

    solcular dinin karıştırılmasından nefret ederler.örn: devlet işleri.
  • 28-05-2009, 13:07:18
    #22
    Optik nickli arkadaşım rep aciklamasina yazmak yerine bana burdan yazabilirsin. Ben 5-6yıldır sagopayı dinliyorum ve abartısız şunu söyliyebilirim türkçe müzik olarak radyo dışında şarkıcı olarak tek dinlediğim kişidir. Sagonun tarzı yine aynı hassas konulara şarkı yapar.

    Sagopa son yıllarda kendisi dinini yaşamaya çalışıyor diye kimsenin rahatsız olacağını sanmam. Adam namazını da kılıyor şarkısını da yapıyor. Açıkcası ben onun sanatçı kimliğini sevdim ister namaz kılsın ister kılmasın.

    Bu konu sagopa ile ilgili sizler solculara laf atmak peşindesiniz. Benim tanıdığım birsürü solcu var hiçbirisinden sagopadan nefret ediyoruz dediklerini duymadım. Dinlemeyen dinlemez dinleyende şarkıları için dinler. Solcu taraf diye söylediğiniz kişiler sagopanın şarkılarında gazzeyi,bağdatı ve dinimiz ile ilgili sözler söylemesini niye nefretle baksın. Bu ülkenin solcusuda sağcısıda müslümandır. Arasındaki tek fark solcuların yogun olarak siyasete,devletin işlerine dini alet edilmemesini engellemek. Solcular dinden değil dini kullanılmasından rahatsız.

    Diyeceksinizki bazı solcular şunu yapmış hepsi düzgün diyemeyizki. Aynı şekilde sağcı geçinen birsürü kötü adam da olabiliyor. Ben o yüzden sağ sol muhabetini açmak yerine Sagopa'nın şarkısını ve klibini konuşalım diyorum.

    Iyiki sagopa var da içimizde bazı duyguları açığa çıkartabiliyoruz. Ayrıca konu ile alakalı olarak piyasada gezen Sagopa Kajmer bjk şarkısı bizim sagopaya ait değildir. Geçen gün melankolia açıklama yaptı bilginiz olsun.
  • 28-05-2009, 13:22:25
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Kos arkadaşım tamam konu yanlış yerlere gitmesin uzatmaya gerek yok o yüzden repde yaptım açıklamamı .. Ben sadece çevremdekilerden örnek verdim ve bazıları dedim. Genelleme yapmadım. Ayrıca Sagonun Beşiktaş'lı olup olmadığı konusunda hiç bir fikrim yok. Ama inşallah Beşiktaş'lıdır
  • 28-05-2009, 16:46:20
    #24
    Üyeliği durduruldu
    MrPcKoPaT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu Kral TV bir de çakma rapçiler yerine Sago'nun kliplerini döndürse...
    Sagoda çok sevinmez Kral TV 'de kliplerinin yayınlanmasına

    Orda OgeGay pardon Ogeday gibi Rap yaptıklarını zannedenler çıksın..
  • 28-05-2009, 17:34:18
    #25
    bence arkadaşlar yapılan işe saygı duymalıyız herkes şarkı söylemesi doğru değil ama herkes hefesini alsın söylesin ne olcakki...
  • 28-05-2009, 17:40:13
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Laiklik 'i yaşayabilen bir tek ülke yoktur şu dünyada.

    Bizde yaşayamıyoruz ama konjektüre göre yaşanması gereken Islam 'a göre yaşanması gereken Laikliktir.
  • 28-05-2009, 20:59:12
    #27
    Kurumsal PLUS
    Ben pek sevmedim klibi ama sago'ya lafım yok 0 1 numara klibi daha iyi olabilirdi.. Efekt bakımından biraz yetim kalmış.