Kos arkadaşım tamam konu yanlış yerlere gitmesin uzatmaya gerek yok o yüzden repde yaptım açıklamamı .. Ben sadece çevremdekilerden örnek verdim ve bazıları dedim. Genelleme yapmadım. Ayrıca Sagonun Beşiktaş'lı olup olmadığı konusunda hiç bir fikrim yok. Ama inşallah Beşiktaş'lıdır