frmpostcusuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
solculuk kötü bişimiki ?
bide şöyle düşün hocam gebzeye bir ülke saldırıyor ama sadece gebze savaşıyor ne bir ülke nede bir başka il kocaelinin öteki ilceleride yardım etmiyor varmı böle bir mantık ama gazlede vardı...
sago işi biliyor Bagdat gazle güzel olmuş tbr ederiz ...

solcular dinin karıştırılmasından nefret ederler.örn: devlet işleri.