Sago zaten hiçbir zaman klibine veya üstündeki kıyafetine önem vermedi. Bu şekilde sevdik onu bu şekilde dinliyoruz. 2tane hatun koyup etrafında alevler çıkarıp Ateşten gömlek şarkısını söyliyebilirdi. Ama bizim sagomuz bu şekilde yapar
Optik nickli arkadaş en azından şu sagopa konusuna siyaseti karıştırma. Sago solcununda sağcınında tüm türkiyenin sanatçısı. Başka bir konuda bir yaran varsa bu konudan çıkarma

Bizi müziğimizle ve sadece sagomuzla bırakın.