Bizde onu diyoruz ama bazıları at gözlüğüyle bakıyor.
Konu çok güzel , iyi yere dikkat çekiyor , şarkıyı hergün dinliyorum zaten , sözler de çok güzel bence ama hareketler filan acayip amatörce , klibi ilk izlediğimde şarkıyı anlıyamadım yaptığı hareketlerden , çok daha güzel olabilirdi bence.
bu işi bilenler anlıyor hocam yeterli onlar kendilerini avutsunlar guzel klip diye.İşlediği konu çok anlamlı ama yaptıkları vs..
Klip resmen vasat şahsen..
Respect