• 29-08-2023, 20:02:39
    #28
    benide etiketlemişler yarım saatir bende diyorum konu niye açılmıyor bildirim var konu yok
  • 29-08-2023, 20:03:56
    #29
    sunucuoptimizasyon.com
    İlgi çekmeye çalışan bir orman çocuğuydu, yönetim jet hızıyla gerekeni yapmış.
  • 29-08-2023, 20:04:05
    #30
    Eskiden normal bir üyelik almak oldukça zorken, r10 gerçekten nezih bir platformken günümüzde radmim ismiyle hesap açılabilmesi üzücü.
  • 29-08-2023, 20:04:55
    #31
    Administrator
    darkazov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eskiden normal bir üyelik almak oldukça zorken, r10 gerçekten nezih bir platformken günümüzde radmim ismiyle hesap açılabilmesi üzücü.
    kullanıcı adını biz onaylamıyoruz mail adresini onaylıyoruz yıllardır böyleydi hiç değişmedi
  • 29-08-2023, 20:05:50
    #32
    Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kullanıcı adını biz onaylamıyoruz mail adresini onaylıyoruz yıllardır böyleydi hiç değişmedi
    Sistemi bilmiyordum, açıklama için teşekkürler.
  • 29-08-2023, 20:05:57
    #33
    Ben giremeden silindi fakat girmeden tahmin etmiştim geçen sefer ki broşürcüdür muhtemelen
  • 29-08-2023, 20:06:19
    #34
    LuchadoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl bir içerik vardı merak ettim doğrusu..
    ,

    Geçenlerde forum yönetimini suçladıkları için banlanan üyenin konusuna Radmin hak vermiş gibi izlenim yaratılmak istenmiş.
    Ama Radmin'in bir sürü konusunu okudum ve o mesajların Radmin tarafından yazılmadığına emindim.
    Radmin konu açarsa çok derli toplu ve hatasız mesaj yazardı, kısa cümleler kurardı hatta dahi anlamındaki de leri bile doğru ayırırdı.
  • 29-08-2023, 20:12:31
    #35
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ,

    Geçenlerde forum yönetimini suçladıkları için banlanan üyenin konusuna Radmin hak vermiş gibi izlenim yaratılmak istenmiş.
    Ama Radmin'in bir sürü konusunu okudum ve o mesajların Radmin tarafından yazılmadığına emindim.
    Radmin konu açarsa çok derli toplu ve hatasız mesaj yazardı, kısa cümleler kurardı hatta dahi anlamındaki de leri bile doğru ayırırdı.
    Bende aynen içeriği soracaktım, nedir ne değildir diye. Eyw başkan.
  • 29-08-2023, 20:18:12
    #36
    Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Değerli arkadaşlar,

    Ailesinin iyi yetiştiremediği, sevgiden yoksun, işi gücü olmayan sivri zekalı bir kullanıcı radmim kullanıcı adını almış. Radmin değil sonunda "M" harfi var..
    Bugün R10'da konu açmış ve bir çok kullanıcıyı etiketlemiş. ETİKET olarak bildirimler kısmına düştüğü için yanlış anlayan bazı kullanıcılar olmuş.




    Böyle ileri zekalı, işi gücü olmayan, ailesinin kötü yetiştirip ormana saldığı bu arkadaşların ufak tefek oyunlarına gelmeyin.
    Biz counter strike ve Half-Life oynarken, "L" Harfinin küçük harfini "l" şeklinde yazarken I harfi ile farklı rumuzları benzetirdik Internet Cafe'de eyy gidi eyy 2002 2005 yıllarında . Ama bu zamanda yapanıda görmedim değil Piskolojik problemleri var bence