Nasıl bir içerik vardı merak ettim doğrusu..
,
Geçenlerde forum yönetimini suçladıkları için banlanan üyenin konusuna Radmin hak vermiş gibi izlenim yaratılmak istenmiş.
Ama Radmin'in bir sürü konusunu okudum ve o mesajların Radmin tarafından yazılmadığına emindim.
Radmin konu açarsa çok derli toplu ve hatasız mesaj yazardı, kısa cümleler kurardı hatta dahi anlamındaki de leri bile doğru ayırırdı.