digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
,

Geçenlerde forum yönetimini suçladıkları için banlanan üyenin konusuna Radmin hak vermiş gibi izlenim yaratılmak istenmiş.
Ama Radmin'in bir sürü konusunu okudum ve o mesajların Radmin tarafından yazılmadığına emindim.
Radmin konu açarsa çok derli toplu ve hatasız mesaj yazardı, kısa cümleler kurardı hatta dahi anlamındaki de leri bile doğru ayırırdı.
Bende aynen içeriği soracaktım, nedir ne değildir diye. Eyw başkan.