• 29-08-2023, 19:48:13
    #19
    Formun hikayesini merak ettim biraz
  • 29-08-2023, 19:48:41
    #20
    Konu içeriği ne idi? Çok meraklı bir insanim valla meraktan ölürüm
  • 29-08-2023, 19:48:56
    #21
    Benide etiketlemiş tam hoşşt! yazacaktım ki konu silinmiş.
  • 29-08-2023, 19:49:01
    #22
    Benide etiketlemiş bende radmin ne alaka diyordum
  • 29-08-2023, 19:49:40
    #23
    Kurumsal Üye
    Admin ve moderatörleri bildiğimiz için onlar haricinde gelen hiç bildirim bizi bağlamaz zaten.

    Ufak bir heyecan oldu ama o şahısa da büyük bir heyecan yaşatmak lazım sanki

    İyi forumlar, kolay gelsin herkese.
  • 29-08-2023, 19:49:52
    #24
    Profil resmine odaklandığımız için m harfi dikkatimizi çekmedi.
  • 29-08-2023, 19:54:31
    #25
    Konuyu gördüm ve girmedim bile çünkü başlıktan neyin ne olduğu belli oluyordu.

    Tabi böyle şeylere düşen inanan sayısı çok fazla uyarmak bile fayda etmiyor insanları.
    Birisi gelir r10 cemaatçi der Atatürk düşmanı der öbürü gider onu destekler.

    Başkası gelir kendini çok zengin gösterir konular açar çekiliş yapar 50 100 tl ye kendine destekçi edinir.

    Türlü türlü çeşitler sayabiliriz.
    Artık lütfen bunları yemeyiniz 50 100 tl lik adam olmanın tanımadığınız adama çok iyi süper insan vs gibi kelimeler yazmayın.
  • 29-08-2023, 19:55:23
    #26
    Radmim olduğunu farketmemiştim ve konuyu silinmeden okuma imkanım oldu.
    Ve ilk düşündüğüm şey radminin hesabını çaldıkları oldu çünkü kurulan cümlelerda bir sürü anlatım bozukluğu ve yazım yanlışı vardı.
    Radminin çok konusunu okudum, düzgün cümleler kurar ve yazım hatası yapmazdı.
    Ama gördüm ki adamın yazım üslubunu analiz ederken nickine yeteri kadar dikkat etmemişim )))
  • 29-08-2023, 19:58:25
    #27
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Radmim olduğunu farketmemiştim ve konuyu silinmeden okuma imkanım oldu.
    Ve ilk düşündüğüm şey radminin hesabını çaldıkları oldu çünkü kurulan cümlelerda bir sürü anlatım bozukluğu ve yazım yanlışı vardı.
    Radminin çok konusunu okudum, düzgün cümleler kurar ve yazım hatası yapmazdı.
    Ama gördüm ki adamın yazım üslubunu analiz ederken nickine yeteri kadar dikkat etmemişim )))
    Nasıl bir içerik vardı merak ettim doğrusu..