Konuyu gördüm ve girmedim bile çünkü başlıktan neyin ne olduğu belli oluyordu.
Tabi böyle şeylere düşen inanan sayısı çok fazla uyarmak bile fayda etmiyor insanları.
Birisi gelir r10 cemaatçi der Atatürk düşmanı der öbürü gider onu destekler.
Başkası gelir kendini çok zengin gösterir konular açar çekiliş yapar 50 100 tl ye kendine destekçi edinir.
Türlü türlü çeşitler sayabiliriz.
Artık lütfen bunları yemeyiniz 50 100 tl lik adam olmanın tanımadığınız adama çok iyi süper insan vs gibi kelimeler yazmayın.