Radmim olduğunu farketmemiştim ve konuyu silinmeden okuma imkanım oldu.
Ve ilk düşündüğüm şey radminin hesabını çaldıkları oldu çünkü kurulan cümlelerda bir sürü anlatım bozukluğu ve yazım yanlışı vardı.
Radminin çok konusunu okudum, düzgün cümleler kurar ve yazım hatası yapmazdı.
Ama gördüm ki adamın yazım üslubunu analiz ederken nickine yeteri kadar dikkat etmemişim )))
Nasıl bir içerik vardı merak ettim doğrusu..