darkazov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eskiden normal bir üyelik almak oldukça zorken, r10 gerçekten nezih bir platformken günümüzde radmim ismiyle hesap açılabilmesi üzücü.
kullanıcı adını biz onaylamıyoruz mail adresini onaylıyoruz yıllardır böyleydi hiç değişmedi