Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Değerli arkadaşlar,

Ailesinin iyi yetiştiremediği, sevgiden yoksun, işi gücü olmayan sivri zekalı bir kullanıcı radmim kullanıcı adını almış. Radmin değil sonunda "M" harfi var..
Bugün R10'da konu açmış ve bir çok kullanıcıyı etiketlemiş. ETİKET olarak bildirimler kısmına düştüğü için yanlış anlayan bazı kullanıcılar olmuş.




Böyle ileri zekalı, işi gücü olmayan, ailesinin kötü yetiştirip ormana saldığı bu arkadaşların ufak tefek oyunlarına gelmeyin.
Biz counter strike ve Half-Life oynarken, "L" Harfinin küçük harfini "l" şeklinde yazarken I harfi ile farklı rumuzları benzetirdik Internet Cafe'de eyy gidi eyy 2002 2005 yıllarında . Ama bu zamanda yapanıda görmedim değil Piskolojik problemleri var bence