Değerli arkadaşlar,
Ailesinin iyi yetiştiremediği, sevgiden yoksun, işi gücü olmayan sivri zekalı bir kullanıcı radmi
m kullanıcı adını almış. Radmin değil sonunda "
M" harfi var..

Bugün R10'da konu açmış ve bir çok kullanıcıyı etiketlemiş.
ETİKET olarak bildirimler kısmına düştüğü için yanlış anlayan bazı kullanıcılar olmuş.
Böyle ileri zekalı, işi gücü olmayan, ailesinin kötü yetiştirip ormana saldığı bu arkadaşların ufak tefek oyunlarına gelmeyin.
Biz counter strike ve Half-Life oynarken, "L" Harfinin küçük harfini "l" şeklinde yazarken I harfi ile

farklı rumuzları benzetirdik Internet Cafe'de eyy gidi eyy

2002 2005 yıllarında . Ama bu zamanda yapanıda

görmedim değil

Piskolojik problemleri var bence