• 19-07-2023, 22:38:40
    #1
    🚀 CHATGPT MEVCUT ✅
    İyi geceler herkese, bu aralar forumda çok melankolik insanlar görüyorum, hatta biri az önce "sanırım depresyondayım" diye bi' konu açtı. Bana mı denk geliyor, böyle görmek istediğim için mi görüyorum bilmiyorum. Sanki forumda bi' depresyon, bunalmışlık havası esmeye başladı, gelen zamlar da cabası olabilir. Hayatınızın en iyi ya da prime dönemi diyebileceğiniz zamanlar ne zamanlardı? O zamanlar neler yapıyordunuz, geri dönmek ister misiniz? Şahsen ben isterdim, elimdeki her şeyi düzeltebilir, küslükleri engelleyebilir ve daha iyi birisi olabilirdim diye düşünüyorum. Sizler neler düşünüyorsunuz? Zamanda geriye dönüp değiştirmek istediğiniz şeyler nedir?
  • 19-07-2023, 22:41:52
    #2
    Ne demiş Cengiz baba:
    "İnsan yaşlansada unutamıyor,
    Hiç unutulur mu okul yılları... " ortaokul ve lise yıllarımı özledim. Acısıyla tatlısıyla en güzel yıllarımdı. Çünkü masumduk.
  • 19-07-2023, 22:42:36
    #3
    "Hayatınızın en güzel zamları" diye okudum hocam vallahi.
  • 19-07-2023, 22:43:16
    #4
    🚀 CHATGPT MEVCUT ✅
    AliYucel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne demiş Cengiz baba:
    "İnsan yaşlansada unutamıyor,
    Hiç unutulur mu okul yılları... " ortaokul ve lise yıllarımı özledim. Acısıyla tatlısıyla en güzel yıllarımdı. Çünkü masumduk.
    Benim üstünden çok zaman geçmemesine rağmen en pişman olduğum yıllardır, ergenlik hızıyla çok yanlış karar almak da yanında hediye geldi .
  • 19-07-2023, 22:43:38
    #5
    🚀 CHATGPT MEVCUT ✅
    PetitJoueur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "Hayatınızın en güzel zamları" diye okudum hocam vallahi.
    Güleceğim yoktu cidden gece gece
  • 19-07-2023, 22:43:56
    #6
    Lise son iki ve üni yılları 25'ten sonra hayat hiç sarmadı
  • 19-07-2023, 22:44:35
    #7
    2004-2010 yılları arası. Alternatif 2011-2013. Ama sonrasını asla istemem.
  • 19-07-2023, 22:47:16
    #8
    🚀 CHATGPT MEVCUT ✅
    DestroMert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lise son iki ve üni yılları 25'ten sonra hayat hiç sarmadı
    Lise son iki yıl corona yıllarına denk geldiği için sadece evdeydim... Sanırım ben de sizin gibi söyleyebilirim ama 25'e daha gelmediğim için dikkat etmeye, öneri ve tecrübe etmeye çalışıyorum...

    minidora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2004-2010 yılları arası. Alternatif 2011-2013. Ama sonrasını asla istemem.
    Ben o zamanlar ağaca tırmanıp sadece dut topluyordum hocam. Ama ekonomik açıdan bi' rahatlık, ülke genelinde az da olsa huzur var gibiydi.
  • 19-07-2023, 22:47:26
    #9
    Üyeliği durduruldu
    @Saitama;