Hayatınızın en güzel zamanları?
33
●966
- 19-07-2023, 22:38:40İyi geceler herkese, bu aralar forumda çok melankolik insanlar görüyorum, hatta biri az önce "sanırım depresyondayım" diye bi' konu açtı. Bana mı denk geliyor, böyle görmek istediğim için mi görüyorum bilmiyorum. Sanki forumda bi' depresyon, bunalmışlık havası esmeye başladı, gelen zamlar da cabası olabilir. Hayatınızın en iyi ya da prime dönemi diyebileceğiniz zamanlar ne zamanlardı? O zamanlar neler yapıyordunuz, geri dönmek ister misiniz? Şahsen ben isterdim, elimdeki her şeyi düzeltebilir, küslükleri engelleyebilir ve daha iyi birisi olabilirdim diye düşünüyorum. Sizler neler düşünüyorsunuz? Zamanda geriye dönüp değiştirmek istediğiniz şeyler nedir?
- 19-07-2023, 22:43:16Benim üstünden çok zaman geçmemesine rağmen en pişman olduğum yıllardır, ergenlik hızıyla çok yanlış karar almak da yanında hediye geldiAliYucel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
.
- 19-07-2023, 22:43:38Güleceğim yoktu cidden gece gecePetitJoueur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-07-2023, 22:44:352004-2010 yılları arası. Alternatif 2011-2013. Ama sonrasını asla istemem.
- 19-07-2023, 22:47:16Lise son iki yıl corona yıllarına denk geldiği için sadece evdeydim... Sanırım ben de sizin gibi söyleyebilirim ama 25'e daha gelmediğim için dikkat etmeye, öneri ve tecrübe etmeye çalışıyorum...DestroMert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben o zamanlar ağaca tırmanıp sadece dut topluyordum hocam. Ama ekonomik açıdan bi' rahatlık, ülke genelinde az da olsa huzur var gibiydi.minidora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
.