• 19-07-2023, 22:47:31
    #10
    2015 ve öncesi hayatımın en güzel zamanlarıymış. 2015'ten sonra geçen 8 sene çok zorlandım zorlanmaya devam ediyorum ama inanıyorum güzel olacak yine o yıllardaki gibi olacak.
  • 19-07-2023, 22:47:33
    #11
    Evet ben de çok görmeye başladım genel bir bunalım var sanırım ki bende aynı durumdan muzdaribim. Bıkkınlık, hiçbir şeyden zevk alamama, giriştiğim her işin elimde patlaması.. vb. Eğer geriye dönebilseydim dönüp değiştirmek istediğim çok şey var örneğin; zamanımı boşa harcamak yerine kendimi geliştirmeye bakardım. Prime dönem diyebileceğim bir dönemim yok sanırım genellikle hüzün.. 🙃
  • 19-07-2023, 22:48:49
    #12
    Kişisel Rütbe
    aspetbiebs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Araştırma yapmaya bayılan bir insanım ve tek mutlu olduğum an bu an her yenilik beni sevindiriyor ama son zamanda kendimi biraz yıprattım gibi
  • 19-07-2023, 22:49:29
    #13
    2018-2019 ne güzeldi be
  • 19-07-2023, 22:49:39
    #14
    Kişisel Rütbe
    Huzuzii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet ben de çok görmeye başladım genel bir bunalım var sanırım ki bende aynı durumdan muzdaribim. Bıkkınlık, hiçbir şeyden zevk alamama, giriştiğim her işin elimde patlaması.. vb. Eğer geriye dönebilseydim dönüp değiştirmek istediğim çok şey var örneğin; zamanımı boşa harcamak yerine kendimi geliştirmeye bakardım. Prime dönem diyebileceğim bir dönemim yok sanırım genellikle hüzün.. 🙃
    senin gelelin 3 ay mı olmuş ben daha geçen hafta diye hatırlıyorum zaman ne ara geçmiş
  • 19-07-2023, 22:49:54
    #15
    🚀 CHATGPT MEVCUT ✅
    aspetbiebs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Heh işte bu arkadaş açmıştı o konuyu


    Huzuzii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet ben de çok görmeye başladım genel bir bunalım var sanırım ki bende aynı durumdan muzdaribim. Bıkkınlık, hiçbir şeyden zevk alamama, giriştiğim her işin elimde patlaması.. vb. Eğer geriye dönebilseydim dönüp değiştirmek istediğim çok şey var örneğin; zamanımı boşa harcamak yerine kendimi geliştirmeye bakardım. Prime dönem diyebileceğim bir dönemim yok sanırım genellikle hüzün.. 🙃
    Sen de bendensin, kendini geliştirme açısında ben hiçbir zaman yeterli göremedim mesela kendimi.

    hakan4729 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2015 ve öncesi hayatımın en güzel zamanlarıymış. 2015'ten sonra geçen 8 sene çok zorlandım zorlanmaya devam ediyorum ama inanıyorum güzel olacak yine o yıllardaki gibi olacak.
    Ben de inanıyorum illa bi' yerinde hayatın beli kırılacak, her şey bi' şekilde öyle ya da böyle rayına girecek gibi hissediyorum. Umarım ülkem adına da olur.
  • 19-07-2023, 22:50:00
    #16
    2000-2010
  • 19-07-2023, 22:50:57
    #17
    🚀 CHATGPT MEVCUT ✅
    miracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2018-2019 ne güzeldi be
    Benim de tam pişmanlıklarımın başladığı yıllar, corona da hemen arkasından bekletmeden geldi eve tıktı
  • 19-07-2023, 22:52:16
    #18
    🚀 CHATGPT MEVCUT ✅
    aslantr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2000-2010
    Okula ilk başladığım ve 2-3 TL'nin bana yettiğini hatırladığım yıllar.