Evet ben de çok görmeye başladım genel bir bunalım var sanırım ki bende aynı durumdan muzdaribim. Bıkkınlık, hiçbir şeyden zevk alamama, giriştiğim her işin elimde patlaması.. vb. Eğer geriye dönebilseydim dönüp değiştirmek istediğim çok şey var örneğin; zamanımı boşa harcamak yerine kendimi geliştirmeye bakardım. Prime dönem diyebileceğim bir dönemim yok sanırım genellikle hüzün.. 🙃
senin gelelin 3 ay mı olmuş ben daha geçen hafta diye hatırlıyorum zaman ne ara geçmiş