Ne demiş Cengiz baba:
"İnsan yaşlansada unutamıyor,
Hiç unutulur mu okul yılları... " ortaokul ve lise yıllarımı özledim. Acısıyla tatlısıyla en güzel yıllarımdı. Çünkü masumduk.