DestroMert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Lise son iki ve üni yılları 25'ten sonra hayat hiç sarmadı
Lise son iki yıl corona yıllarına denk geldiği için sadece evdeydim... Sanırım ben de sizin gibi söyleyebilirim ama 25'e daha gelmediğim için dikkat etmeye, öneri ve tecrübe etmeye çalışıyorum...

minidora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2004-2010 yılları arası. Alternatif 2011-2013. Ama sonrasını asla istemem.
Ben o zamanlar ağaca tırmanıp sadece dut topluyordum hocam. Ama ekonomik açıdan bi' rahatlık, ülke genelinde az da olsa huzur var gibiydi.