İyi geceler herkese, bu aralar forumda çok melankolik insanlar görüyorum, hatta biri az önce "sanırım depresyondayım" diye bi' konu açtı. Bana mı denk geliyor, böyle görmek istediğim için mi görüyorum bilmiyorum. Sanki forumda bi' depresyon, bunalmışlık havası esmeye başladı, gelen zamlar da cabası olabilir. Hayatınızın en iyi ya da prime dönemi diyebileceğiniz zamanlar ne zamanlardı? O zamanlar neler yapıyordunuz, geri dönmek ister misiniz? Şahsen ben isterdim, elimdeki her şeyi düzeltebilir, küslükleri engelleyebilir ve daha iyi birisi olabilirdim diye düşünüyorum. Sizler neler düşünüyorsunuz? Zamanda geriye dönüp değiştirmek istediğiniz şeyler nedir?