Ne demiş Cengiz baba:
"İnsan yaşlansada unutamıyor,
Hiç unutulur mu okul yılları... " ortaokul ve lise yıllarımı özledim. Acısıyla tatlısıyla en güzel yıllarımdı. Çünkü masumduk.
Benim üstünden çok zaman geçmemesine rağmen en pişman olduğum yıllardır, ergenlik hızıyla çok yanlış karar almak da yanında hediye geldi

.