• 28-06-2023, 09:57:40
    #19
    İki araçta farklı yerlerden hasar alıyor. Araçların bazı bölgeleri darbeyi emebilmesi için diğer yerlere göre daha yumuşak yapılır. Daha sağlam denilebilmesi için kafa kafaya çarpışması gerekir. Ayrıca TOGG sanırsam airbag açmamış. Aklım onda kaldı
  • 28-06-2023, 10:07:59
    #20
    Öncelikle geçmiş olsun, kazaya karışanlar umarım sağlık durumları iyidir.

    Arabamız için, Hazımsızlık tavan yapmış. Ne yorumlar var..
  • 28-06-2023, 10:08:08
    #21
    Navitom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya Hocam İstedigini De Toggun Parçaları Bursa NOSAB ,Bursa TEKNOSAB , Bursa DOSAB, Gebze TOSB , İzmit Beyçelik Fabrikasında Üretiliyor Boyaya Girmeden Sıcak Presten Çıkarken Bile Görüyorum Çıplak Gözle. Bütün Beyçelige AİT Fabrikalara Taşeron Olarak Network Sistemlerine Biz Bakıyoruz. Saç Kalınlıgının Ne Oldugunu Senden Daha İyi Biliyorum Parçaların Nasıl Basıldıgınıda Senden Daha İyi Biliyorum. İsveç Çeligi Dünyada Kanıtlanmış Bir Çelik Türü Gerçekçi Olun Camı Kırılmamış Diyorsun Adam Cama Vurmamışki Camı Kırsın Kapıya Vurmuş . Adamlar Çeligi Bu Kadar Bükebiliyoruz Diye Laf Atıyor Ortaya Kimse Cevap Veremiyor Burda Saglamlıgı Konuşuyorsunuz. Bana Saç Kalınlıgıyla İlgili Cevap Veriyorsun Bu Şekilde Bi Açıklama Geregi Duydum. Plastik Aksamın Lastigi Nasıl Patlattıgını Konuşalım Kaportayı Boyayı Bırakta Lastigi 8 Yapmış Araba.
    beni tanımadan ne iş yaptığımı bilmeden benden iyi bildiğini söylemenden nasıl havaya konuştuğun belli. araçların kapıları en hassas noktalarıdır. volvo en hassas yerinden vurmuş. volvonun kaputu yamulmuş. lastiği görene kadar bunu görememişsin. ama işini biliyorsun doğru. ayrıca kaportayı plastik aksam diye savunup lastiğe takman gülünç. araba yandan darbe yerse yana doğru kayar lastik yere sürter bu durumda deforme olup patlayabilir. lastik kazada patlamaması için tasarlanmaz sürünmeyi en aza indirmek, tutunmayı arttırmak ve uzun süreli kullanım üzerine tasarlanır. bu şeye benziyor lastiği yakıp aa yanıyor demeye..
  • 28-06-2023, 10:17:30
    #22
    togg jant lastik sayesinde kurtarmış
  • 28-06-2023, 11:35:02
    #23
    Navitom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya Hocam İstedigini De Toggun Parçaları Bursa NOSAB ,Bursa TEKNOSAB , Bursa DOSAB, Gebze TOSB , İzmit Beyçelik Fabrikasında Üretiliyor Boyaya Girmeden Sıcak Presten Çıkarken Bile Görüyorum Çıplak Gözle. Bütün Beyçelige AİT Fabrikalara Taşeron Olarak Network Sistemlerine Biz Bakıyoruz. Saç Kalınlıgının Ne Oldugunu Senden Daha İyi Biliyorum Parçaların Nasıl Basıldıgınıda Senden Daha İyi Biliyorum. İsveç Çeligi Dünyada Kanıtlanmış Bir Çelik Türü Gerçekçi Olun Camı Kırılmamış Diyorsun Adam Cama Vurmamışki Camı Kırsın Kapıya Vurmuş . Adamlar Çeligi Bu Kadar Bükebiliyoruz Diye Laf Atıyor Ortaya Kimse Cevap Veremiyor Burda Saglamlıgı Konuşuyorsunuz. Bana Saç Kalınlıgıyla İlgili Cevap Veriyorsun Bu Şekilde Bi Açıklama Geregi Duydum. Plastik Aksamın Lastigi Nasıl Patlattıgını Konuşalım Kaportayı Boyayı Bırakta Lastigi 8 Yapmış Araba.
    Her haltı biliyorsun da lastikle karışık vurup yan darbe ile lastiği o hale getirdiğini bilmiyorsun. Aslında biliyorsun da togg lehine konuşmak zor geliyor. Durum tam tersi olsaydı bu sefer yine toggu gomecektin. Kardeşim o araba bizim milli duygularımızı kabartıyor sizinle alakası yok.
  • 28-06-2023, 12:57:32
    #24
    Terapist58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her haltı biliyorsun da lastikle karışık vurup yan darbe ile lastiği o hale getirdiğini bilmiyorsun. Aslında biliyorsun da togg lehine konuşmak zor geliyor. Durum tam tersi olsaydı bu sefer yine toggu gomecektin. Kardeşim o araba bizim milli duygularımızı kabartıyor sizinle alakası yok.
    Hocam Buraya Tonlarca Şey Yazardımda Profilinize Baktıktan Sonra Vazgeçtim. Ticaret Yapıyorum Bu Forumda Pek Fazla Siyasetede Girmek İstemiyorum

    Siz Venezuellanın Gabar Dağındaki Petrolü Çıkartmakla Uğraşın Çıktığı Gibi Arabalarınıza Koyarsınız Teşekkürler.
  • 28-06-2023, 13:47:01
    #25
    Volvoyu tebrik ederim Togg'u bulabilip bir de çarpabildiği için 😄
    Ayrıca Volvo tekere çarptığı için o kadar hasar almış.
  • 28-06-2023, 16:34:22
    #26
    Navitom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Buraya Tonlarca Şey Yazardımda Profilinize Baktıktan Sonra Vazgeçtim. Ticaret Yapıyorum Bu Forumda Pek Fazla Siyasetede Girmek İstemiyorum

    Siz Venezuellanın Gabar Dağındaki Petrolü Çıkartmakla Uğraşın Çıktığı Gibi Arabalarınıza Koyarsınız Teşekkürler.
    Güle güle...
  • 28-06-2023, 23:19:34
    #27
    nowongame adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Togg'un kapısı metal aksam iken volvonun tamponu plastik aksamdır. Volvo için 8-10K'ya tampon alıp 1K'ya boya attırıcakken Togg'un kapı değişen olacak. (O kapıyı hiçbir göçükçü düzeltemez)
    Ek olarak Togg'un yedek parçası nerden bulunur orası da ayrı konu. Bu yorumu yaptım diye umarım vatan haini ilan edilmem
    Bu zamana kadar Volvonun çarptığı tüm arabalarda tamponun malzemesi plastiktik ayrıca 8-10k'ya tampon alır takar diyorsunuz da o model volvo'da tamponun haricinde 1 takım far almak isteseniz tampondan pahalı tutar hadi bunu da geçtim Volvonun ön tampon ve tampon demiri arasındaki mekanizma da çok çılgın paraya satılıyor zaten volvonun tampon sağlamlığını verende bu. TOGG Yedek parça konusuna gelince çok fazla eleştri alan ve gözler üzerinde olan bir araba için TOGG Fabrikası, Çalıştığı Parça üretim fabrikaları bunu düşünerek yola çıkmışlardır kısacası rahatlıkla yedek parça bulabilirsiniz. (Yetkili servis yüksek fiyatlarında olmak şartıyla) Söylediğiniz gibi TOGG hakkında kendi düşüncelerimize göre eleştiri yapamaz olduk. Olumsuz yönde olan düşüncelere vatan haini gibi bakan kişiler lütfen bakış açılarını değiştirsinler istesekte istemesekte, iyi ama kötüde, sevsekte sevmesekte bu araba bizim ülkemizin arabası özelleştirilmediği, satılmadığı sürece bu gerçeği kimse değiştiremez.