Hocam Buraya Tonlarca Şey Yazardımda Profilinize Baktıktan Sonra Vazgeçtim. Ticaret Yapıyorum Bu Forumda Pek Fazla Siyasetede Girmek İstemiyorum
Siz Venezuellanın Gabar Dağındaki Petrolü Çıkartmakla Uğraşın Çıktığı Gibi Arabalarınıza Koyarsınız Teşekkürler.