Her haltı biliyorsun da lastikle karışık vurup yan darbe ile lastiği o hale getirdiğini bilmiyorsun. Aslında biliyorsun da togg lehine konuşmak zor geliyor. Durum tam tersi olsaydı bu sefer yine toggu gomecektin. Kardeşim o araba bizim milli duygularımızı kabartıyor sizinle alakası yok.
Hocam Buraya Tonlarca Şey Yazardımda Profilinize Baktıktan Sonra Vazgeçtim. Ticaret Yapıyorum Bu Forumda Pek Fazla Siyasetede Girmek İstemiyorum
Siz Venezuellanın Gabar Dağındaki Petrolü Çıkartmakla Uğraşın Çıktığı Gibi Arabalarınıza Koyarsınız Teşekkürler.