Togg ve Volvo Kaza Yaptı!
26
●2.438
- 28-06-2023, 08:06:46Ya Hocam İstedigini De Toggun Parçaları Bursa NOSAB ,Bursa TEKNOSAB , Bursa DOSAB, Gebze TOSB , İzmit Beyçelik Fabrikasında Üretiliyor Boyaya Girmeden Sıcak Presten Çıkarken Bile Görüyorum Çıplak Gözle. Bütün Beyçelige AİT Fabrikalara Taşeron Olarak Network Sistemlerine Biz Bakıyoruz. Saç Kalınlıgının Ne Oldugunu Senden Daha İyi Biliyorum Parçaların Nasıl Basıldıgınıda Senden Daha İyi Biliyorum. İsveç Çeligi Dünyada Kanıtlanmış Bir Çelik Türü Gerçekçi Olun Camı Kırılmamış Diyorsun Adam Cama Vurmamışki Camı Kırsın Kapıya Vurmuş . Adamlar Çeligi Bu Kadar Bükebiliyoruz Diye Laf Atıyor Ortaya Kimse Cevap Veremiyor Burda Saglamlıgı Konuşuyorsunuz. Bana Saç Kalınlıgıyla İlgili Cevap Veriyorsun Bu Şekilde Bi Açıklama Geregi Duydum. Plastik Aksamın Lastigi Nasıl Patlattıgını Konuşalım Kaportayı Boyayı Bırakta Lastigi 8 Yapmış Araba.byigit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-06-2023, 08:30:42Biraz bilgilendireyim
Volvo çin firması
Bu model serisi ford tabanlı Belçika veya Malezya montajlı modeli motor grubu PSA.
İsveç çeliği vs bitti o iş hibrit model.
Togg ağırlık ve yükseklik olarak fazla olduğu ve volvo aracın frenleyerek çarptığı belli oluyor fren yapan araç aşağı ivme yapar buda hasarı arttırır öyle de olmuş.
Togg tamponlar fena halde basit ön veya arkadan olacak darbelerde kırılması daha kolay.
Pil grubu aşağıda olduğu için pilin kenar malzemeleri daha kalın çerçeve gibi düşünebilirsiniz.
Volvo ilk darbeyi lastiğe vurup kapıya geçmiş olmalı ki lastik patlamış.
Geçmiş olsun araç sürücülerine - 28-06-2023, 08:37:48çünkü aslında böyle bir kaza hiç yaşanmadı. sırf toggu daha kaliteliymiş gibi göstermek için böyle bir haber uydurmuşlar.Papelzz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-06-2023, 09:06:11Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülearkadaşlar bu kaza tiyatro. özellikle bol kazalı eski model bir volvo ayarlamışlar çarpma yerleri belirlenmiş sırf gündem olsun diye. volvonun ruhsat tayyip beyin üzerineymiş sürücüsü de eniştesiymiş. togg da da öteki eniştesi varmış. herşey ayarlı her şey oyun. araç sürücüsü iner inmez rusca konuşmaya başlamış oysaki italya olması gerekiyordu demekki adam italyan değil rus. rusya ile de ilişkilerimiz iyi bu adam putinin adamı da olabilir. belki de rus gazı geliyordur. italya arabası rus gazı. karadenizde boru da yokmuş gaz havaya akıyormuş. borucu arkadaşım var o söyledi. ohh mis.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
not : kabullenmek iyileştirir. adam yaptı. - 28-06-2023, 09:41:21bu yorumu ciddi olarak mı yazdın, şakasına mı?Maximusfel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle