byigit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
plastik aksam mı? kaput gitmiş. togg'a yandan vurmuş. normalde togg'un daha fazla hasar alması gerekiyordu ama camı bile kırılmamış, çünkü kapı tarafı araçların ön ve arkasına göre daha korumasızdır daha ince saclıdır ufak bir darbede içe göçer.
Ya Hocam İstedigini De Toggun Parçaları Bursa NOSAB ,Bursa TEKNOSAB , Bursa DOSAB, Gebze TOSB , İzmit Beyçelik Fabrikasında Üretiliyor Boyaya Girmeden Sıcak Presten Çıkarken Bile Görüyorum Çıplak Gözle. Bütün Beyçelige AİT Fabrikalara Taşeron Olarak Network Sistemlerine Biz Bakıyoruz. Saç Kalınlıgının Ne Oldugunu Senden Daha İyi Biliyorum Parçaların Nasıl Basıldıgınıda Senden Daha İyi Biliyorum. İsveç Çeligi Dünyada Kanıtlanmış Bir Çelik Türü Gerçekçi Olun Camı Kırılmamış Diyorsun Adam Cama Vurmamışki Camı Kırsın Kapıya Vurmuş . Adamlar Çeligi Bu Kadar Bükebiliyoruz Diye Laf Atıyor Ortaya Kimse Cevap Veremiyor Burda Saglamlıgı Konuşuyorsunuz. Bana Saç Kalınlıgıyla İlgili Cevap Veriyorsun Bu Şekilde Bi Açıklama Geregi Duydum. Plastik Aksamın Lastigi Nasıl Patlattıgını Konuşalım Kaportayı Boyayı Bırakta Lastigi 8 Yapmış Araba.