• 20-06-2023, 18:59:05
    #1
    Ben e-ticaret sitem için wp kullanıyorum ve kararımdan da pişman değilim ama taktir edersiniz ki wp daha ekonomik olmasına rağmen daha nazlı bir yöntem.. Siteyi geliştirmek, dilediğiniz özelliklere sahip olmak ve bunları hızlı ve etkili şekilde yapabiliyor olmak zaman ve enerji istiyor. Birazda mali kaynak.. Ancak bu kaynak ticimax benzeri sağlayıcılar ile çalışmaktan elbette çok çok çok daha düşük.. Ancak bugün aklıma düştü daha önce kontrol etmiştim ancak şöyle daha detaylı bir inceleyeyim dedim.. Belki ticimax'ten bir site alırım. Ve sonuç benim için gerçekten şok edici..

    Şimdi her e-ticaret scriptinin abonelik ücretleri var ve hiçbiri uygun fiyatlı değil kelimenin tam karşılığı KAZIK fiyatları var. Bakın Ticimax'in düşük paketlerinden vazgeçtim en yüksek paketine bakıyorum.. Yılda 27 bin TL.. Script değil ortak alıyoruz sanki.. Bir de bu fiyat indirimli hali normalde 34 bin TL. Ama hadi diyelim ki sokağa atacak çok paramız var gidip ticimaxe 27 bin tl bayılıp en yüksek paket alalım dedik. Hala opsiyonel, opsiyonel, opsiyonel...

    İlk sırada Elit Tasarım - Hediye Opsiyonu! diyor.. Bu ne demekse anlamadım bile.. Ama diğer tasarımların elit olmadığının ilamı gibi.

    Fakat alttaki hizmetlerin tamamı en yüksek 30.000 TL'lik pakette bile OPSİYONEL..

    • Panelden Sipariş Oluşturma
    • Pos İade Modülü
    • Süreli Popup Modülü
    • Süreli Popup Kampanya Modülü
    • Video Ekleme
    • Tamamlayıcı Ürünler
    • Adres Girerken Konum Seçimi
    • Kapıda Ödeme Sms Doğrulama
    • Responsive Özel Tasarım
    • Ticimax Özel Tasarım Entegrasyonu
    • Instagram Story
    • Muhasebe Programları ile Entegrasyon
    • Detaylı Web Servis Kullanımı
    • Telr İle Ödeme
    • Sipay İle Ödeme
    • Sodexo Yemek Kartı ile Ödeme

    Daha düşük paketlerde neler neler opsiyonel hayal gücünüze bırakıyorum.. Üstelik burada opsiyonel bırakılmış hizmetlerin bazıları gerçekten hayati bir e-ticaret sites için..

    Yani elbet her firma kendi geliştirdiği yazılıma dilediği gibi fiyat biçmekte özgürdür ama bu nedir arkadaş ya... Tamamını alıp herşeyi ile tam bir sistem kullanmak istesen o 30 bin tl en az 60 olur heralde..
  • 20-06-2023, 19:05:47
    #2
    çok güzel hizmetlerle geliyoruz ölmezsek güzel şeyler olacak
  • 20-06-2023, 19:07:00
    #3
    Piyasadan habersiz girişimcileri ve Paraya fazla bakmayan girişimcilere yönelik olabilir. Örneğin web site script işleriyle ilgisi olmayan bir girişimci için bu fiyat uygun gibi gözükebilir veya parası çok olup projesini hemen hayata geçirmek isteyen girişimciler içinde olabilir. bu iki kitle dışında bu paketleri kolay kolay kimse almaz diye düşünüyorum. ama işin alt yapısıda var hacklenme durumlarına karşı ancak fiyat yine çok yüksek kalıyor
  • 20-06-2023, 19:11:58
    #4
    Beyefendi yıllık cüronuz çoksa neden vermeyesiniz? Her şey bana her şey bana diyen işletmeler asla ilerleyemez. Dış harcamalarınız olacak elbet ama getirisine göre ayaklarınızı uzatacaksınız.
  • 20-06-2023, 19:17:03
    #5
    uzmanforum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beyefendi yıllık cüronuz çoksa neden vermeyesiniz? Her şey bana her şey bana diyen işletmeler asla ilerleyemez. Dış harcamalarınız olacak elbet ama getirisine göre ayaklarınızı uzatacaksınız.
    Yıllık cirom çok olsa bile dağıtmaya niyetli olmam mı gerekiyor hocam bu nasıl bir bakış açısı... Ben en yüksek pakete 30 bin tl bayıldıktan sonra hala mesela ürün videosu eklemek kadar temel bir özelliğe niye ayrıca para ödüyorum? Ya da muhasebe programları ile entegrasyona.. Dış harcamaları elbette olacak firmanın kimse aksini beklemiyor ama kastımı doğru anlayın rica ediyorum...
  • 20-06-2023, 19:23:22
    #6
    zekikaynak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yıllık cirom çok olsa bile dağıtmaya niyetli olmam mı gerekiyor hocam bu nasıl bir bakış açısı... Ben en yüksek pakete 30 bin tl bayıldıktan sonra hala mesela ürün videosu eklemek kadar temel bir özelliğe niye ayrıca para ödüyorum? Ya da muhasebe programları ile entegrasyona.. Dış harcamaları elbette olacak firmanın kimse aksini beklemiyor ama kastımı doğru anlayın rica ediyorum...
    Hocam yanlış anlamayın ama siz bu kafayla işletmenizi büyütemezsiniz. Ticaretinizi geliştirecek adımları atmayı dağıtmakla eş görüyorsanız işiniz zor. Eğer küçük bir işletme iseniz ve gücünüz yetmiyorsa elbet alternatif yollara göz atabilirsiniz. Benim anlatmak istediğim güzel bir temel için para veremeyeceğinizi söylediğiniz için adınıza üzüldüm. Şirketlerin hiçbiri gelişmek için harcama yapmadan ilerleyemez.
  • 20-06-2023, 19:27:47
    #7
    uzmanforum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yanlış anlamayın ama siz bu kafayla işletmenizi büyütemezsiniz. Ticaretinizi geliştirecek adımları atmayı dağıtmakla eş görüyorsanız işiniz zor. Eğer küçük bir işletme iseniz ve gücünüz yetmiyorsa elbet alternatif yollara göz atabilirsiniz. Benim anlatmak istediğim güzel bir temel için para veremeyeceğinizi söylediğiniz için adınıza üzüldüm. Şirketlerin hiçbiri gelişmek için harcama yapmadan ilerleyemez.
    Yanlış yorumluyorsun hocam.. Dediğim şey şu o kadar para verdikten sonra video ekleyebilmek kadar temel olmazsa olmaz bir özelliği opsiyonel ayrıca ödemeye tabi yapmayı masum göremiyorum.. En düşük pakette vs anlarım ama en yüksek pakette bu kadar temel fonksiyonların hala extra olmasını kabul etmem.. Kendi adıma..
  • 20-06-2023, 19:33:39
    #8
    zekikaynak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış yorumluyorsun hocam.. Dediğim şey şu o kadar para verdikten sonra video ekleyebilmek kadar temel olmazsa olmaz bir özelliği opsiyonel ayrıca ödemeye tabi yapmayı masum göremiyorum.. En düşük pakette vs anlarım ama en yüksek pakette bu kadar temel fonksiyonların hala extra olmasını kabul etmem.. Kendi adıma..
    Hocam piyasa bu, adam saçma sapan bir modül sistemi kurmuş her bir modül için fahiş ücretler istiyor. Ama bu işin piyasası böyle yapacak bişi yok ne yazık ki.. Basit bir örnek verirsek lüks bir araba alıyorsunuz mesela tek görevi ışıklandırma olan bir far için sizden 200.000 TL isteyebiliyorlar. Ne kadar büyükseniz o kadar büyük masraf yapmak zorundasınız bundan kaçış yok demek istiyorum.

    https://www.sahibinden.com/ilan/yede...03477337/detay
  • 20-06-2023, 20:31:32
    #9
    Ona senelik bu kadar ücret ödeyene kadar sıfırdan script yaptırsanız daha maliyetli olur. Bir kaç senelik parasına kendinize özel scriptiniz olur. Emin olun bir çok özellik de kullanılmıyor. Tüm özellikleri yaptırmak zorunda da değilsiniz.
    Veya woocommerce, opencart gibi alternatifleri kullanırsınız.