Şimdi her e-ticaret scriptinin abonelik ücretleri var ve hiçbiri uygun fiyatlı değil kelimenin tam karşılığı KAZIK fiyatları var. Bakın Ticimax'in düşük paketlerinden vazgeçtim en yüksek paketine bakıyorum.. Yılda 27 bin TL.. Script değil ortak alıyoruz sanki.. Bir de bu fiyat indirimli hali normalde 34 bin TL. Ama hadi diyelim ki sokağa atacak çok paramız var gidip ticimaxe 27 bin tl bayılıp en yüksek paket alalım dedik. Hala opsiyonel, opsiyonel, opsiyonel...
İlk sırada Elit Tasarım - Hediye Opsiyonu! diyor.. Bu ne demekse anlamadım bile.. Ama diğer tasarımların elit olmadığının ilamı gibi.
Fakat alttaki hizmetlerin tamamı en yüksek 30.000 TL'lik pakette bile OPSİYONEL..
- Panelden Sipariş Oluşturma
- Pos İade Modülü
- Süreli Popup Modülü
- Süreli Popup Kampanya Modülü
- Video Ekleme
- Tamamlayıcı Ürünler
- Adres Girerken Konum Seçimi
- Kapıda Ödeme Sms Doğrulama
- Responsive Özel Tasarım
- Ticimax Özel Tasarım Entegrasyonu
- Instagram Story
- Muhasebe Programları ile Entegrasyon
- Detaylı Web Servis Kullanımı
- Telr İle Ödeme
- Sipay İle Ödeme
- Sodexo Yemek Kartı ile Ödeme
Daha düşük paketlerde neler neler opsiyonel hayal gücünüze bırakıyorum.. Üstelik burada opsiyonel bırakılmış hizmetlerin bazıları gerçekten hayati bir e-ticaret sites için..
Yani elbet her firma kendi geliştirdiği yazılıma dilediği gibi fiyat biçmekte özgürdür ama bu nedir arkadaş ya... Tamamını alıp herşeyi ile tam bir sistem kullanmak istesen o 30 bin tl en az 60 olur heralde..